OGŁOSZENIE
Sąd Rejonowy w Wągrowcu zawiadamia publicznie, że zezwolił na złożenie do depozytu sądowego kwoty 923,87 zł, która należała do Tadeusza Wojtunia, zmarłego w dniu 19 września 2018 roku, przy czym kwota ta ma być wydana spadkobiercom Tadeusza Wojtunia na ich wniosek, po przedłożeniu przez nich prawomocnego postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku po Tadeuszu Wojtuniu lub zarejestrowanego aktu poświadczenia dziedziczenia po Tadeuszu Wojtuniu oraz wzywa wierzyciela do odbioru depozytu.
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2025-04-11
Sprzedaż sprzętu Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Wągrowcu
Ognisko Pracy Pozaszkolnej ogłasza sprzedaż sprzętu z przystani Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Wągrowcu (imadło, łódź żaglowa).
Oferty na załączonym formularzu należy składać w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE z napisem „SPRZEDAŻ SPRZĘTU” w terminie do 16 kwietnia br. do godziny 15.00 (w przypadku ofert nadesłanych pocztą decyduje data wpływu do starostwa).
Jedynym kryterium sprzedaży każdej pozycji w wykazie sprzętu jest zaoferowana cena. Poszczególny sprzęt zostanie sprzedany oferentowi, który zaoferuje najwyższą cenę.
W przypadku, gdy na daną pozycję zostaną złożone oferty o tej samej najwyższej cenie, to o wyborze oferty będzie decydować data wpływu do tut. starostwa (zostanie wybrana oferta, która wcześniej wpłynie do starostwa).
Ewentualne pytania można kierować pod numerem telefonu – 533 459 685 w godzinach 12.00-15.00.
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2025-04-10
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2025-04-10
- Pozycja 1
- Pozycja 7
Zarząd Powiatu Wągrowieckiego ogłasza drugi przetarg na sprzedaż samochodu osobowego stanowiącego własność Powiatu Wągrowieckiego
- Zał. nr 1 - opis pojazdu.pdf (PDF) 2763.74kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2025-04-09
Ogłoszenie o wydaniu postanowienia o zezwoleniu na złożenie kwoty do depozytu sądowego (I Ns 174/25)
- ogłoszenie I Ns 174_25.pdf (PDF) 207.38kB
- autor: Sąd Rejonowy w Wągrowcu, data: 2025-03-31
Ogłoszenie o wydaniu postanowienia o zezwoleniu na złożenie kwoty do depozytu sądowego (I Ns 159/25)
- ogłoszenie I Ns 159_25.pdf (PDF) 199.75kB
- autor: Sąd Rejonowy w Wągrowcu, data: 2025-03-31
INFORMACJA W SPRAWIE UWAG I ZASTRZEŻEŃ DO ,,MAŁYCH GRANTÓW’’
INFORMACJA W SPRAWIE UWAG I ZASTRZEŻEŃ DO OFERT ZGŁOSZONYCH W TRYBIE UPROSZCZONYM W RAMACH TZW. ,,MAŁYCH GRANTÓW’’ (data publikacji 06.02.2025r.)
Szczegóły w załączniku
MAŁE GRANTY 2025
Oferty realizacji zadań publicznych złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, których Zarząd Powiatu Wągrowieckiego uznał celowość realizacji tych zadań z pominięciem otwartego konkursu ofert tzw. „MAŁYCH GRANTÓW”, do których każdy może zgłaszać uwagi w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty (data publikacji 13.02.2025r.)
- autor: Anna Michalska-Nowak, data: 2025-02-13
- autor: Anna Michalska-Nowak, data: 2025-02-13
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025
- 2025_BZP 00041368_01_P.pdf (PDF) 47.41kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2025-01-16
MAŁE GRANTY 2025
Oferty realizacji zadań publicznych złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, których Zarząd Powiatu Wągrowieckiego uznał celowość realizacji tych zadań z pominięciem otwartego konkursu ofert tzw. „MAŁYCH GRANTÓW”, do których każdy może zgłaszać uwagi w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty (data publikacji 15.01.2025r.)
- autor: Anna Michalska-Nowak, data: 2025-01-15
- Oferta nr 3.pdf (PDF) 470.55kB
- autor: Anna Michalska-Nowak, data: 2025-01-15
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- 2024_BZP 00045285_07_P.pdf (PDF) 47.12kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-12-16
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-11-21
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- 2024_BZP 00045285_05_P.pdf (PDF) 44.23kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-10-08
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- 2024_BZP 00045285_04_P.pdf (PDF) 42.85kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-07-02
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- 2024_BZP 00045285_03_P.pdf (PDF) 42.91kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-06-14
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-04-22
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024
- 2024_BZP 00045285_01_P.pdf (PDF) 40.74kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2024-01-17
Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim
- autor: Edyta Owczarzak, data: 2024-01-10
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- 2023_BZP 00033177_03_P.pdf (PDF) 44.12kB
- autor: Dariusz Trojanowski
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- 2023_BZP 00033177_02_P.pdf (PDF) 38.51kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2023-04-03
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
- 2023_BZP 00033177_01_P.pdf (PDF) 38.43kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2023-01-16
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-12-14
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- 2022_BZP 00026718_06_P.pdf (PDF) 41.33kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-10-19
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-10-06
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- 2022_BZP 00026718_04_P.pdf (PDF) 49.69kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-05-23
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-04-04
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- 2022_BZP 00026718_02_P.pdf (PDF) 43.62kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-02-09
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- 2022_BZP 00026718_01_P.pdf (PDF) 47.44kB
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2022-01-20
Aktualizacja z dnia 12.11.2021 r. planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021
- 2021_BZP 00001571_03_P.pdf (PDF) 36.95kB
drukuj (Aktualizacja z dnia 12.11.2021 r. planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021)
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2021-11-12
Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021
- 2021_BZP 00001571_02_P.pdf (PDF) 39.43kB
drukuj (Aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021)
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2021-06-15
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021
- 2021_BZP 00001571_01_P.pdf (PDF) 35.65kB
drukuj (Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021)
- autor: Dariusz Trojanowski, data: 2021-01-19
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, kod pocztowy 62-100, e-mail: powiat@wagrowiec.pl, tel. 67 2680500.
Przedstawiciel administratora danych:
Przedstawicielem administratora danych osobowych jest Starosta Wągrowiecki Pan Tomasz Kranc, ul. Kościuszki 15, kod pocztowy 62-100, e-mail: powiat@wagrowiec.pl, tel. 67 2680500.
Inspektor ochrony danych:
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Beata Lewandowska e-mail: iodo@iodopila.pl.
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie:
- w celu zawarcia umowy wykonania usług podczas realizacji zamówień publicznych (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679/UE z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO;
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celu niezbędnym do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. d RODO);
- w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
- gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów np. przetwarzanie wizerunku w postaci fotografii wykonywanych podczas wydarzeń mających na celu promocję regionu lub podmiotu publicznego, przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres, niezbędny do realizacji celu przetwarzania i przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem realizacji celów, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania zadań oraz obowiązków prawnych ciążących na administratorze.
Odbiorcy danych:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom; naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy.
Do danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy usługowe, prawnicze, informatyczne, likwidatorzy szkód.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
drukuj (Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych)
- autor: Beata Lewandowska, data: 2018-05-25